top_logo.png

______ ____ _____ _______-01_1.jpg

 



        

רוצים לטייל על אופניים בחג וגם לאכול טוב? ככה עושים את זה

bikeהחגים כבר כאן, אז איך אפשר לשלב קצת ספורט בין הארוחות במסלול מקסים ממש קרוב לבית. מכון וינגייט המעודד את תרבות הספורט בישראל מציע מסלול  יפה, ספורטיבי שבעזרת התזונאים של המכון ושל רשת ארומה יהיה גם טעים... בסוף !
רמת מסלול: בינוני
אורך מסלול: 25 ק"מ
משך המסלול: כ3 שעות.
מועד מומלץ: כל השנה
איך מגיעים: לבאים מצומת בני דרור בכביש 4 פונים מערבה עד מושב בית יהושע. לבאים מכביש החוף עולים במחלף פולג (איקאה) ונוסעים מזרחה עד מושב בני דרור. נכנסים למושב ושם מחנים את הרכב בכניסה ופורקים את האופניים.
תאור המסלול: מסלול מקסים המשלב גם רכיבה כיפית וגם מאומצת. 
יוצאים מצומת בית יהושע ופונים מערבה, נוסעים קילומטר ולפני פסי הרכבת פונים שמאלה.  ממשיכים כ2 ק"מ בכביש אספלט עד שיורדים לשטח. ממשיכים בנסיעה של 6 ק"מ במקביל לפסי הרכבת לכיוון דרום עד שמגיעים לצומת שמימין נמצא גן אירועים חוות רונית, ממשיכים בשטח עוד מספר ק"מ לכיוון רישפון. פונים מערבה ומתחברים לכביש המוביל למרכז קיבוץ שפיים. עוברים מתחת לגשר ופונים ימינה בכיכר וממשיכים צפונה עד לחנות של צומת ספרים, פונים שמאלה בכיכר וממשיכים לכיוון הים מערבה.
הדובדבן של הטיול כבר נראה באופק- יורדים לכיוון הים בדרך עפר ומי שרוצה יכול לעשות טבילה בים. לאחר הפסקה עולים על האופניים וממשיכים צפונה על קו החוף לכיוון  נתניה, מכון וינגייט. נוסעים על החול כ5 ק"מ בחלק הרטוב שלו עד שרואים עליית עפר שעולה חזרה לכיוון הצוק. פה החלק הקשה קצת, עלייה תלולה של 50 מטר 
 
כשאופניים על הכתפיים. לאחר העלייה יוצאים חזרה לדרך העפר וממשיכים לכיוון צפון. הדרך מתעקלת ימינה ויוצאים לכביש הראשי בגשר יקום. עולים על הגשר ופונים על הכביש לכיוון נתניה. רוכבים ישר עוד כ 4 ק"מ ופונים ימינה למושב אודים. ממשיכים לנסוע על הכביש ופונים שמאלה בהזדמנות הראשונה, ממשיכים ישר עד שיוצאים  מהכביש ביציאה הנוספת שלו. זהו יצאנו חזרה לכביש שממנו התחלנו את המסלול. ממשכים עוד 7 ק"מ וחוזרים לרכב.
טיפים והמלצות: בקיץ מומלץ לפחות 3 ליטר נוזלים!
בנוסף, בזמן הפעילות ספורטיבית הגוף מנצל מקורות אנרגיה המצויים בשרירים כגון: חלבונים, פחמימות ושומנים ולכן חשוב בסוף הפעילות הספורטיבית לאכול  ארוחה מתאימה מבחינה תזונתית שתתרום לתהליכי בניה מחודשת ועליה הדרגתית של מקורות האנרגיה בשרירים, דבר שיוביל לשיפור יכולות  עתידיות.
לכן מומלץ לעצור בארומה אספרסו בר במתחם פולג ולבחור ארוחה מתוך תפריט מיוחד לספורטאים אותו הרכיבו מומחי תזונה של מכון ווינגייט וארומה כשהמנות  שהורכבו מטרתם להשלים את הערכים התזונתיים להם זקוק הגוף לבנייה והתחדשות. בתיאבון!
 
Share

 MIRI2.jpg

 

 

ofanaim_magazin199.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

panaracer.jpg

facebook.jpg

small_baner_motoofan.jpg

 

קוראים כותבים

מצאת מסלול רכיבה מענין? צילמת וידאו מגניב? הצטרף לקהילת הכותבים של אופניים! הצטרפותך תאפשר לך להוסיף ב"אזור הפרטי" אשר יופיע כאן כתבות ומסלולים, להשתתף בפורום אופניים, לנהל בלוג רכיבה, לקנות בחנות שלנו ולקבל עדכונים למייל בנושא אופניים

הניוזלטר שלנו

לקבלת עדכונים במייל על הנושאים הכי מענינים, המבצעים הכי חמים והחדשות האחרונות בנושא אופניים, הרשם לניוזלטר:

CCF22112016_0001.jpg

logo_jpg.jpg